Zadní stěna funkční šatny, uměleckého díla Kláry Hosnedlové s názvem Studio Oléne, je pozadím či místem, v němž postupně představujeme jedno dílo či projekt umělců, designérů a fotografů zabývajících se módou, povrchem, světem spotřeby a stylizací jako charakteristickým znakem dneška.
Dílo Petra Písaříka z roku 2018 jsme vybrali jako komentář k prostoru šatny. Zvolili jsme dialog měkké prostorové estetiky typické pro autorku nejmladší generace s dlouhodobým zájmem Petra Písaříka o povrchy vytvářející iluze a optické rozkoše. Zajímá nás napětí mezi tím, jak svět luxusu vnímá zástupkyně nejmladší generace, pro kterou je fascinace designem součástí každodenní zkušenosti se světem konzumu, a jak se naopak Petr Písařík zabývá odstupem, který touhu umocňuje a zároveň problematizuje. Název Písaříkova objektu navíc rozšiřuje významové pole o literární odkazy a nečekanou historickou hloubku. Povrch nás klame jako povrch, iluze mizí v závrati času a materiály, z nichž byla stvořena, stvrzují pomíjivost všeho.